Chatbox
    Load More
    You don't have permission to chat.
Brando

new iphones

51 posts in this topic

1 hour ago, Joey1029 said:

New cpu faster here faster there this is a must, so nothing to talk about.

 

The screen is nice, and please have $500 ready whenever you drop your phone the screen is going to break.

 

FaceID? dude Android has it since 2012, you can tell me "it's a 3D face s

and fuck those who are going to have plastic surgery.

 

wireless charging LOL? take Apple 5 year to put this in their phone LOL

 

 

ADD:

Animoji ? who the fuck will use that shit LOL?

 

fuck_you_lipstick_veronica_mars.gif

 

 

 

but no matter what, those stupid dumb kid will still pay $1k for this phone

It wouldnt cost 500$ to repair a screen but i get what you are saying.

The only thing that I dont remember them talking about was battery life. Battery life and the camera are the only 2 things that i care about on the phone.


1d4770a05c6f530845c8f123774c4b19.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, X-ray said:

It wouldnt cost 500$ to repair a screen but i get what you are saying.

The only thing that I dont remember them talking about was battery life. Battery life and the camera are the only 2 things that i care about on the phone.

On the Apple website all it says is it will last up to 2 hours longer than the iPhone 7, not the specific size which is fucking retarded 

Joey1029 likes this

VIsf1W6.png

 

Made By Kicks

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm due for an upgrade from my nexus 6P I got back in 2015. The battery has gone to shit and the charging port is fucked. I'm currently thinking of the Google Pixel, Samsung S8, or the rumoured Google Pixel 2. I'm not an iphone person but tbh the iphone X looks rly cool and the Iphone 8 is an Iphone 7 that's faster. What would you guys recommend?

Edited by Cheese

giphy.giffa7d91cfe9d63f30fdbaebdbebb3b8b8.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Joey1029 said:

New cpu faster here faster there this is a must, so nothing to talk about.

 

The screen is nice, and please have $500 ready whenever you drop your phone the screen is going to break.

 

FaceID? dude Android has it since 2012, you can tell me "it's a 3D face s

and fuck those who are going to have plastic surgery.

 

wireless charging LOL? take Apple 5 year to put this in their phone LOL

 

 

ADD:

Animoji ? who the fuck will use that shit LOL?

 

fuck_you_lipstick_veronica_mars.gif

 

 

 

but no matter what, those stupid dumb kid will still pay $1k for this phone

who would pay 500% to repair a screen, if you ever paid that amount of money you could've bought an iphone.

Yeah android had face id but in 2012 they had a fucking shit camera, but I guess face id doesn't work with asians cuz they're all similar so every asian could unlock your android since it's 2D lol.

 

Idk why you need to call them stupid I mean if they want to buy it and they have the money just let them be... I will still use my iphone 6 until it breaks or something then maybe I would buy an Iphone 7+ because I don't really like the iphone X model, looks like a samsung and it's kinda ugly tbh, I like the home button model.

 

Buy a Huawei!

 


Emile-A239: - ''Who's next?!''

- ''I'm ready! How 'bout you!''

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

iphone x USD price:

8ee263c8cc8231a0d4f3cfac6d8b4142.png

 

iphone x NZD price:

70c22fc0ee79171be8b4cab47c44ea11.png

($1,799nzd = $1312.04usd) & ($2,099nzd = $1530.83usd)

we pay an extra $400 in new zealand lol.

 

 

anyway, i find it funny how everyone foams at the mouth when a new iphone like this comes out because samsung releases phones with these features far before apple does. 

at the end of the day, it's all about the operating system which makes you choose between samsung and apple and that's self preference.

Brando likes this

bb1e88abdd.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, noobnz said:

iphone x USD price:

 

 

iphone x NZD price:

 

($1,799nzd = $1312.04usd) & ($2,099nzd = $1530.83usd)

we pay an extra $400 in new zealand lol.

 

 

anyway, i find it funny how everyone foams at the mouth when a new iphone like this comes out because samsung releases phones with these features far before apple does. 

at the end of the day, it's all about the operating system which makes you choose between samsung and apple and that's self preference.

 

I find it funny how android tards get triggered and start dancing when a new iphone comes out, probably mad cuz no one cares about their garbage phones that are so desperately trying to imitate iphone ironically

 

this thread isnt a android vs iphone discussion so idk why you kids get so buttmad lel, if you wanna jerk off to android make another thread cuz no one cares here

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, President Evil said:

their garbage phones that are so desperately trying to imitate iphone ironically

 

:preshead:

Zeezo likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Can all these broke bois take their androids and fucking set themselves on fire.

Brando likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, President Evil said:

 

I find it funny how android tards get triggered and start dancing when a new iphone comes out, probably mad cuz no one cares about their garbage phones that are so desperately trying to imitate iphone ironically

 

this thread isnt a android vs iphone discussion so idk why you kids get so buttmad lel, if you wanna jerk off to android make another thread cuz no one cares here

lol you're the triggered one here.


bb1e88abdd.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Will be preordering the iPhone X to replace my iPhone 6, can't wait!


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Dutch117 said:

who would pay 500% to repair a screen, if you ever paid that amount of money you could've bought an iphone.

Yeah android had face id but in 2012 they had a fucking shit camera, but I guess face id doesn't work with asians cuz they're all similar so every asian could unlock your android since it's 2D lol.

 

Idk why you need to call them stupid I mean if they want to buy it and they have the money just let them be... I will still use my iphone 6 until it breaks or something then maybe I would buy an Iphone 7+ because I don't really like the iphone X model, looks like a samsung and it's kinda ugly tbh, I like the home button model.

 

Buy a Huawei!

 

 

:samhyde2:

 


tumblr_n167104Vjv1qhd0yjo1_500.gif

giphy.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Hype666 said:

On the Apple website all it says is it will last up to 2 hours longer than the iPhone 7, not the specific size which is fucking retarded 

2 hr longer by not touching it at all LOL


tumblr_n167104Vjv1qhd0yjo1_500.gif

giphy.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Cheese said:

I'm due for an upgrade from my nexus 6P I got back in 2015. The battery has gone to shit and the charging port is fucked. I'm currently thinking of the Google Pixel, Samsung S8, or the rumoured Google Pixel 2. I'm not an iphone person but tbh the iphone X looks rly cool and the Iphone 8 is an Iphone 7 that's faster. What would you guys recommend?

 

what did you do to your 6p LOL?
my friend's 6P is working fine.


tumblr_n167104Vjv1qhd0yjo1_500.gif

giphy.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samsung started toggling battery life decline in S6 recently to push sales of S8 so they're now the same shit as apple. I own an S7 and I can feel my battery life decline as well. Chinese phones are getting good tho, check out Huawei P10, it's pretty deec


 

 

 

 

 

CLICKY>

enrd3Po.jpg<>

 

 

 

CLICK TO FEEL MY HLDJ LIST

 

 

 

CLICK ON THIS

Coconut_tree_christmas.png FOR TROPICAL MIX

 

 

 

i5 6600k @4.2gHz

 

 

 

Sapphire 390x Tri-X

 

 

 

Asus z170-P

 

 

 

EVGA 750w b2

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

All I care about is battery life give me a phone when a 100% can last over 9 hours 


Autism

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, Galaxy Beatzz said:

Galaxy Beats s7 or s8 lol

ftfy


That time i convinced @papa uno grifos i was black(im not)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.